Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Naftni faktor i „kineska opasnost“ odlučiće ishod američkih izbora

Komentari (26) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 21 jul 2020 18:22
penzioner Cviko,
"Naftni faktor i „kineska opasnost“ odlučiće ishod američkih izbora". Ovo je moguće samo ako Amerika pre izbora ne pukne. Ako pukne, biće muke od jedne do druge, nekih novo nastalih država na tlu današnje SAD.
Preporuke:
25
9
2 utorak, 21 jul 2020 20:48
itd ili...ili malo o tome ekonomskom gigantu
primer sa uljanim škriljcima je savršena ilustracija toga kako ta privreda funkcioniše, na unutrašnjem planu tehnologija frakinga koja ostavlja pustoš iza sebe, zatrovane podzemne i vode za piće, bolesne amerikance koji ne uspevaju da dokažu da je kancer od koga su listom oboleli u timprostorima upravo uzrokovan ovom tehnologijom, rezultat tehnologije je proizvod koji je višestruko skuplji,dakle katastrofalna tehnologija koja pravi štetu koja je monetarno vrlo samerljiva,proizvod koji da bi kupili drugi se zavrću rukei ucenjuju zemlje da se upravo njihov proizvod kupi a ne ruski! E to je ta liberna ekonomija bez sprege politike, čista kao suza koja je američka laž a nama prodata kao san. I tako je sve i kada je u pitanju Liman i Golden Saks, autori su zatajni u razotkrivanju toga da je to privreda koja je bazirana na siledžijstvu, kriminalu, neefikasnosti i mitovima koji ne postoje u stvarnosti. Od države koja je autohtono stanovništvo pobila, ostatak strpala u rezervate, imao robovlasništvo logio
Preporuke:
38
6
3 utorak, 21 jul 2020 22:11
Onako
Amerika je super sila koju svaku eventualnu ekonomsku krizu može rešiti novi ratom za sirovine, tako da nema za njih brige.
Preporuke:
14
21
4 utorak, 21 jul 2020 22:33
Spiridon
@ itd ili...

tehnologija frakinga koja ostavlja pustoš iza sebe, zatrovane podzemne i vode za piće, bolesne amerikance koji ne uspevaju da dokažu da je kancer od koga su listom oboleli u timprostorima upravo uzrokovan ovom tehnologijom

Odlično, onda ste sigurno i protiv frakinga u Srbiji. Evo, šta vam piše na Gazpromovom vebsajtu...
NIS (Naftna Indusrija Srbije), a subsidiary company of Gazprom Neft, supported by specialists at its research and development (R&D) centres (the Gazprom Neft Scientific and Research Centre, and the NIS-Naftagaz Scientific and Research Centre) has undertaken a series of hydraulic fracturing (fracking) operations in high-temperature horizons at the Kikinda Istok, Crna Bara jug and Vojvoda Stepa fields in northern Serbia. Fulfilment of these operations saw the company utilising a new special gel, making possible hydraulic fracking of the deposit at temperatures of 150°S to 180°S.
Preporuke:
30
10
5 sreda, 22 jul 2020 08:55
penzioner Cviko ,
@Spiridon,
Na konto vašeg komentara povlačim paralelu između SAD i severa Srbije zvanog Vojvodina. SAD su jedna od najvećih zemalja koje proizvode žito. Takva proizvodnja zahteva da se sva polja u Americi redovno zagade raznim hemikalijama. Isto je i sa Vojvodinom gde je pitka voda veliki problem usled agrozagađivanja... Kad ovom dodamo vađenje škriljaca radi dobijanja nafte onda je veoma blizu kraj Vojvodine kao prostora za bezbedan život ljudi.
Preporuke:
20
3
6 sreda, 22 jul 2020 10:57
Onako
Možda može da uzme sirovine međutim problem su ostale komponente proizvodnje dakle ona ima već u smislu vojne industrije trošak što je otela tu sirovinu i to nije besplatno, a to što je oni po damping cenama eventualno ako uopšte imaju više i postrojenja u SAD jer tamo je prerađivačka industrija već sada zabeležila pad od 25% i pitanje je kome će i akoproizvedu neki proizvod moći da prodaju možda opet ako okupiraju tu zemlju ali to je opet veliki vojni trošak, zato se i vraćaju na svoju teritoriju, koliko god da su naštampali nije bilo dovoljno i sada su sopstveni opstanak doveli u pitanje, pogledajte ekonomske podatke, Tramp ih je podigao ali je Korona devastirala sve što je postigao.
Preporuke:
4
5
7 sreda, 22 jul 2020 11:09
itd ili...
Penzioner CvikoReč je o staroj informaciji ili nije updejtovana, radi se rudnik škriljaca u Aleksincu, dakle rudnik! proverite ko je u pravu.
Preporuke:
14
2
8 sreda, 22 jul 2020 12:57
Soroš senior
Znači opet Tramp?
Vučiću,požuri sa sveobuhvatnom amputacijom Kosmeta.
Preporuke:
6
2
9 sreda, 22 jul 2020 14:25
ANALITIČAR
Imperija zla USA se raspada po svim parametrima.

Koronavirus = više od 145.000 mrtvih.

Nezaposlenih oko 40 miliona zbog Coronavirusa u USA.

Portoriko savezna država zvaničan bankrot.

9.716 osoba u USA ove godine ubijeno do sada vatrenim oružjem, poređenj aradi kada je USA bila jaka pod Klintonom za celu godinu je bilo ubijeno 10 000 a sada za samo manje od 7 mjeseci u toku godine biće ubijeno više ljudi nego za čitavu godinu pod Klintonom.

Ovih dana prebačeni u Srbiju posmrtni ostaci nekoliko Srba koji su umrli od Corone u USA , Čikagu, Njujorku itd.

Raspad sistema
Preporuke:
12
4
10 sreda, 22 jul 2020 14:30
Anti-komunjara i anti-Marksista
Fakat govori da je Karl Marks KOREKTNO dijagnozirao takozvani kapitalizam.
Gledimo bosanski lonac, ali ne tampon izmedju Srbije i ustasije, ovaj je globalni i daleko, daleko veci sa golemim eksplozivnim kapacitetom.
Preporuke:
7
2
11 sreda, 22 jul 2020 14:34
Eh /@penzioner Cviko
U pravu ste! Vojvodina bez dobre vode za pivo je..._ Primer: pivo iz zaječarske pivare , u staklenim flašama, je jedno od najboljih u Evropi!Pila sam ga i u Italiji i Nemačkoj! Ali znate zašto? Zaječarska voda je jedna od najboljih voda, ne u Srbiji, već možda i u celoj Evropi.Međutim, flaše zaječarskog piva , u plastičnim bocama, se prave od vojvođanske vode i u Vojvodini i zato nemaju tako dobar ukus i šmeh! Dakle, Zaječar za pivo je uvek bio prvi, još kad sam bila dete i kad su mi roditelji, kad su izlazili i vodili nas, decu, davali da pijemo neko crno pivo, za koje su govorili, toga se sećam, da je najbolje. Pa nisu badava uzeli vlasnici Hajnekena! Gde je Hajneken, tu je i Zajer/sko pivo/ Ako ga niste probali, probajte, ima da vam legne kao KEC NA DESETKU!
Preporuke:
7
2
12 sreda, 22 jul 2020 14:42
Branko
Ocekivao sam da se negde u clanku pomene mogucnost pojave nove tehnologije. U sadasnjem vremenu za desetak godina se desi vise nego u proslosti za 200. Sigurno je da ce se nesto revolucionarno razviti u polju tehnologije i izvora energije. Dosta bre vise te nafte. Tada ce svi oni koji su vezali svoju moc za naftu biti smrtno pogodjeni. Problem je samo sto ti isti ne rade za dobrobit naroda. Dobrobit koju narod uziva ( od mocnika i politicara ) je posledicno stanje, a ne namerno niti planirano. Ova zadnja recenica je uzasna ali istinita.
Preporuke:
7
1
13 sreda, 22 jul 2020 15:42
Spiridon
Čisto da dodam i da završim oko cele te priče, jer tema nije o tome...

Dakle Kikinda Istok, Crna Bara Jug i Vojvoda Stepa...

https://www.gazprom-neft.com/press-center/news/gazprom-neft-undertakes-a-series-of-fracking-operations-in-a-high-temperature-horizon-in-serbia/

Plus, Mokrin, Itebej i Elemir na strani 31...

https://old.nis.eu/wp-content/uploads/2017/08/Energize-11-Srb.pdf

Toliko o tome, što se mene tiče kraj svake priče na tu temu...
Preporuke:
6
9
14 sreda, 22 jul 2020 16:00
Smehotres
Svakoj vlasti u SAD je cilj slaba ili razorena, okupirana i zavisna Rusija. Svi oni bilo republikanci ili demokrate misle da su Jenkiji iznad drugih nacija i država. To znači da im je svaka država koja sprečava njihovu hegemoniju (izuzetnost) neprijatelj. Da ne govorimo o njihovoj izopačenoj eliti koja plaća i crvene i plave. Tramp daje ogroman novac vojsci ili privatizovanom vojnoindustrijskom kompleksu. Njihov cilj je naravno rat jer bez rata i neprijatelja biće mnogo manje para.
Preporuke:
6
4
15 sreda, 22 jul 2020 17:58
itd ili...
Spiridone vaša je na NSPMu uvek poslednja! nemajte dilema oko toga! makar i laž i dezinformacija, prioritet definitivno imaju vaše hohštaplerske teorije, pitajte tehnologa da vam objasni da to nisu iste stvari, možda je prevodioc na engl bio neuk mislio je da je to jedna te ista tehnologija ali daleko od toga - NIJE
Preporuke:
5
2
16 sreda, 22 jul 2020 18:15
Naivni posmatrač
reč je o informacijama N1 tj CNN i kao i uvek za Spiridona su one tačne, da bi to prikrio, citirao je sajt, ali to nije to! no Spiridon ne odustaje u obmanama a la CNN
Preporuke:
8
1
17 sreda, 22 jul 2020 18:24
ANALITIČAR
ITD ILI...

Vi ste obrazovana osoba, žena, patriota i nije mi jasno zašto se prepucavate sa umobolnikom i idiotom antisrpskim i antiruskim SPIRIDONOM. Njega Zapad plaća da visi na NSPM. Zašto se hvatate da uopšte ulazite u polemike sa tim ološem. Ignorišite ga samo. I jako me čudi da Vi glasate za Zapadnog agenta kukavičijeg jajeta ubačenog da unutar patriota Srbije razbija Srbe za Jovanović Miloša.

Gospođa, Srbija se raspada, najnoviji podatak da je veleizdajnička SNS banda još islamista takozvanih migranata uvela u Srbiju, u Barajevu su upali mladom bračnom paru u kuću gde im je bilo malo dete. Islamisti haraju po Loznici, Šidu , Apatinu, samo ovih dana su ped napada na Srbe u sred Srbije izveli. I tog šljama Vučića sramni Dodik podržava, i to đubre izdajničko sutra čak dovodi u Banja Luku. Sram ih bilo
Preporuke:
3
2
18 sreda, 22 jul 2020 18:33
floyd branimir mitrović
Nemiri u SAD traju blizu dva meseca, a prave analize revolucije koju pokušavaju da izvedu javni i prikriveni igrači još uvek nema na NSPM. Nije to ni ovaj tekst, ovo je šut ne u gol-aut, već u aut sa bele tačke. Dva meseca nemira, paljenja imovine, rušenja spomenika, i zbog toga retko ko ide u zatvor a ako i ode, pušten je ubrzo, obično bez kaucije. A oformljeni su i fondovi za kaucije gde uplaćuju najveće firme, od Amazona i Applea pa naniže. Ljudi gube posao, decenijske karijere zbog bezazlenih tvitova, konzervativizam se izjednačuje sa fašizmom, ali ni dugogodišnji liberali nisu sigurni jer revolucionari postaju sve zahtevniji. Ovo nema veze ni sa naftom, ni sa Rusijom, u Americi su u toku tektonske promene, korona i Flojd su bili samo uvod, a cilj su izbori u novembru. Šta li će se sve izdešavati još pre i posle toga, ko zna. Čudi me da se o svemu tome kod nas tako malo i tako pogrešno piše. Ne preterujem ako kažem da je u toku hi-tec lgbt verzija Oktobarske revolucije na SAD način
Preporuke:
9
0
19 sreda, 22 jul 2020 18:48
Spiridon
@ itd ili...

Zanimljivo, u NIS-u tvrde da je to potpuno ista tehnologija koja se koristi u celom svetu, pa ističu citiram...
Jedna od najšire korišćenih metoda je metoda hidrauličkog frakturiranja sloja (GRP), koja se koristi u svim velikim naftnim kompanijama u svim delovima sveta. Velika aktivnost u GRP beleži se u susednoj Mađarskoj, Rumuniji, Italiji, GRP se primenjuje čak i na morskim bušotinama na priobalju Evrope. U SAD GRP se primenjuje na 90 odsto novih bušotina, probušenih na naftu i gas, a ove godine porast proizvodnje nafte u SAD je ostvaren samo zahvaljujući aktivnom bušenju na ležištima nafte uljanih škriljaca, za čiju se razradu na svakoj bušotini koristi nekoliko desetina GRP

Pa onda kažu kako su sve te zabrane iz političkih razloga u zemljama koje ne proizvode naftu.
Tako da, ako nije problem da ne skrećemo dalje temu a ja vam više neću odgovarati, pošto mislim da smo sve razjasnili...
Unapred hvala na razumevanju...
Toliko...
Preporuke:
4
8
20 sreda, 22 jul 2020 18:52
Spiridon
@ Naivni posmatrač

I Jelena Milić isto tako tvrdi da je osiromašeni uranijum u suštini zdrav, i da su sve priče kako je isti izazvao epidemiju kancera najobičnija obmana. Tako da kognitivna disonanca čuda čini...
Preporuke:
2
6
21 sreda, 22 jul 2020 19:30
itd ili...
Analitičaru, glasala sam za koga uvek glasam za DSS, ja o Milošu ne mislim što i vi, zameram mu mnogo štošta ali mi je on bio najbliži po stavovima od onih izašlih, a Vučiću nisam htela da dam da mi ukrade glas sedeći kod kuće. O Spiridonu ne mislim tako kao i vi ali možda ste u pravu, ima indicija, što jes jes.

Spiridone zanimljivo je to da druge prozivate za Informer a krijete da vam je izvor CNN tj N1 onaj debil Vlahović i ekipa?!
U pravu ste besmislena je svaka rasprava na temu CNN informacija u Srbiji o Rusiji koje vi uzimate za istinite, a što se tiče informacija na tom sajtu, da samo znate ko ih nepismen sastavljabilo bi vam jasno koliko su kredibilne te informacije, dakle opušteno i na tarabi piše....
Preporuke:
3
5
22 sreda, 22 jul 2020 19:45
AgatonFonPetrović
Spiridon
tekst sa gazpromovog sajta na koji se pozivate je iz 2015 godine. pri sadašnjim cenama nafte fraking je neisplatljiv. ali u americi se i dalje praktikuje iako je neisplatljiv.
Preporuke:
6
0
23 sreda, 22 jul 2020 20:05
Spiridon
@ AgatonFonPetrović

Tekstovi su iz 2015. i 2017. i sve što vas interesuje imate vrlo lepo tamo objašnjeno, ali mi se čini da postoji osnovno tehničko nerazumevanje, pa se to onda povezuje samo i jedino sa škriljcima. Ne shvata se očigledno da je to metod koji se primenjuje za sve vrste bušotina, sa time da svugde ima iste negativne posledice koje su neminovnost sa obziromna sam metod. Kao što već rekoh, i Milićka tvrdi za uranijum to što tvrdi, pa možete i vi da smislite neku priču zbog koga nećete imati taj problem sa kognitivnom disonancom, tipa ne isplati se i onda toga i nema...
Vaš privatni problem...
Preporuke:
2
8
24 sreda, 22 jul 2020 20:12
Spiridon
@ Naivni posmatrač

Eh da, ako vam zaista nije problem da prestanete sebi samoj da pevate tercu čim izgubite tlo pod nogama u nekoj raspravi. Hajdete da se malo uozbiljimo i da poštujemo NSPM makar toliko a ne da od komentara pravimo obdanište.
Unapred hvala na razumevanju...
Preporuke:
2
6
25 sreda, 22 jul 2020 20:51
Spiridon
@ floyd branimir mitrović

Čudi me da se o svemu tome kod nas tako malo i tako pogrešno piše. Ne preterujem ako kažem da je u toku hi-tec lgbt verzija Oktobarske revolucije na SAD način

Kako da ne, eno u Portlandu se uhvatile žene pod ruku i organizovale tzv Mom-tif-u ili ti ga Wall of Moms pa onda pevaju obučene u žute majice i biciklističke kacige... Hands Up, Please Don’t Shoot Me!? Sve to izuzetno nervira Trampa, koji ih ne nazvao anarhistima kojima treba pokazati šta je law & order, pa su tako intervjuisali na demonstracijama jednu baku koja inače ima petoro unučadi i koja je na to rekla... I am the face of “anarchy”...!?!
Izuzetno perfidno nema šta, čega se sve globalisti neće dosetiti...
Preporuke:
2
11
26 četvrtak, 23 jul 2020 00:55
AgatonFonPetrović
Spiridon

amerika naftu trenutno proizvodi iz škriljaca masovno.
a to je nisplativo pri ovoj ceni nafte. o ekologiji nisam govorio već o isplativosti. tekst ispod koga komentarišemo isto tako se bavio ekonomijom a ne ekologijom. hajde da se držimo teme.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner